niedziela, 6 stycznia 2013

Porównanie Havki i Hawajki:)

Chociaż Havka i Hawajka są z nami dopiero 4 miesiąc wyglądowo zmieniły się bardzo i charakterem również. Hawajka zapowiadała się na odważną zawsze dominującą dziewczynę, a wyrosła na subtelną, delikatną, płochliwą dziewczynkę, stąd nazywamy ją gołąbkiem o dużym serduszku, który kocha wszystkich równo. Havka natomiast jest szalona, towarzyska, kochająca wszystkie napotkane psy, nigdy nie słuchająca nas na wybiegu, namawiająca Hawajkę na nie wracanie do nas:)
Dodałam kilka fotek mówiących o miłości łączącej moje dzieci i moje dwie suczki:)








 Dodałam kilka fotek mówiących o miłości łączącej moje dzieci i moje dwie suczki:)






1 komentarz:

  1. Piękne i urocze dziewczynki, super zdjęcia i tyle miłości w tym poście :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń